Viltspårmästerskap 2019 är avgjort!
Stort TACK! till Inga-Lill med team att vi får komma till Torntorp och dess fantastiska skog.Ekipagen har kämpat mycket väl med viltstörning av älg, hare och skogsfågel i spåren dessutom massor med älgflugor, någon har trampat ner sig i myren och någon hade velat haft en machete för det var så snårigt. Kort sagt en fantastisk dag i…
